.
.
.
.
.
Hier worden de houten panelen (een hele vrachtwagen vol) gelegd waar ze haar voetjes kan opzetten
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
De gewichten die ook met een aparte vrachtwagen zijn gekomen:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nu nog even onze gehuurd steunen ter plaatse zetten
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ook de eerste vrachtwagen met 7 van de 26 wanden is er (deze staan op een onderstel die de vrachtwagen kan afzetten en zo ondertussen achter een nieuwe vracht gaan):
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En ja hier komt paneel 1
.
.
.
.
.
en paneel 2
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Een van de lastigste zaken was de hars verwijderen waar wij onze steunen dienden te verankeren.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Op de vloer was het gaten boren ook soms lastig als we telkens op zware ijzers terechtkwamen (die we zelf er gelegd hadden) om tevens de steunen op de vloer te verankeren
Opruimen van het onderstel waar de prefabmuren opstaan, even in de weide rechtover ons leggen om morgen met de vrachtwagen terug te worden meegenomen:
.
.
.
.
Ook de haken dienden we zelf in de panelen te bevestigen.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het was een hele goede kraanman, waardoor het plaatsen vrij vlot ging. Na 1 dag stond de kelder op 1 paneel na, dit en de oprit is werk voor dinsdag.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten